در صورتی که محصولی مورد نظر شما در سایت ناموجود باشد، می توانید با تماس با پشتیبانی فروشگاه (ایمیلی و یا تلفنی) از زمان موجود شدن محصول مورد نظرتان با خبر شوید.
بله در صورتی که محصول مورد نظر شما مرتبط با حوزه کاری ما باشد شما می توانید نوع و مدل محصول خود را به ما اعلام نموده تا در صورت امکان محصول مورد نظر شما تهیه و یا به روی سایت قرار بگیرد.
بله دارای نماد اطمینان الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. شما با خیالی آسوده می توانید خرید و یا سفارشات خود را ثبت نمایید.
بله سعی می شود موجودی تمامی محصولات در سایت به روز شود.
گاهی بروز مشکل در اتصال درگاه های پرداخت با وبسایت و یا مشکلات فنی سرور درگاه های بانکی، سبب ناموفق بودن پرداخت شما می شود که با این خطا مواجه می شوید. به هیچ وجه نگران نباشید و با تماس با پشتیبانی فروشگاه سفارش خود را پیگیری و در صورت کسر مبلغ از حساب شما، وجه شما ارجاع داده خواهد شد و یا بصورت اتوماتیک بعد از ۷۲ ساعت وجه بصورت خودکار به حساب شما بازخواهد گشت.
در صورتی که در تهران هستید و سوال و یا مشکلی در سفارش شما وجود دارد شما می توانید با تماس با پشتیبانی مشکل خود را مطرح و سفارشتان را پیگیری نمایید.
در صورتی که در شهر های دیگر ایران ساکن هستید و سفارش خود را ثبت نموده اید، می توانید از طریق پنل کاربری خود سفارشتان را پیگیری نمایید.
لازم به ذکر است کد رهگیری پستی سفارشات شهر های مختلف بعد از ارسال در همان روز بصورت ایمیلی و پیامکی ارسال خواهد شد.
با توجه به اینکه گاهی در سیستم پستی مشکلاتی پیش می آید امکان دارد سفارشات دیرتر به دست مشتریان عزیز برسد و گاهی بدلیل مشکلاتی همچون در محل نبودن و یا … مرسوله مرجوع می شود، در صورت وقوع مشکلات مذکور، به کمک تماس تلفنی با کافی کاران و یا با ارسال ایمیل، به فروشگاه اطلاع دهید تا سفارش شماپیگیری و دوباره ارسال شود.